blog anne love contact siteinfo

:E
Wednesday, November 19, 2008 10:24 AM



Thanks for the feedbacks on my hair! I no guts cut shorter la... given that my face is big and round so to play safe I better keep it at shoulder length. :P But I snip off at least 10 cm lor... I still do miss my long hair. :/

Thanks Edwin and Cailin for recording our wedding song! :) You guys are real darlings! Mahjong soon! :P

现在起Xian Zai Qi - Cailin

<现在起>
(Music by Edwin, Lyrics by Anne. Copywrite to writers.)

Verse: 华丽灯饰闪耀美丽
我的婚纱配帅气的你
牵着手走进了充满祝福
和温馨浪漫的大厅

他们说就是在这里
眼泪会不知觉得落地
还来不及转身的告诉你
幸福泪滴模糊眼睛


Chrous: 现在起有我陪伴着你
一起面对所有的风雨
你生气时候的坏脾气
我都会在这里逗你开心

现在起有我陪伴着你
你疲倦的时候别担心
只需要走进我的怀里
就有温暖的拥抱安慰你


Ending: 现在起有我陪伴着你
彼此珍惜生命的唯一

Labels: ,

 9 comments >>

visitors since 2007