blog anne love contact siteinfo

Our songs
Monday, November 03, 2008 1:23 AM

Lyrics of the surprise performance for each other sang on our wedding night. Hope you guys enjoyed it and didn't choke on the food upon hearing our voice. :P Details will be blog some other time!

非你莫属
(lyrics modified by Dennis and Edwin)
 
Verse: 為我飄洋過海的人 這一輩子我都會記著
只要你不嫌我太笨 明天的梦與你完成
 
那一秒你 在直升機裏點頭
我的整個宇宙 綻放燦爛煙火
 
Chorus: 愛我 非你莫屬 我只願守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬 也許會笑著哭 但那人是你
所以 不怕苦

--------------------------------------------------

<现在起>
(Music by Edwin, Lyrics by Anne. Copywrite to writers.)

Verse: 华丽灯饰闪耀美丽
我的婚纱配帅气的你
牵着手走进了充满祝福
和温馨浪漫的大厅

他们说就是在这里
眼泪会不知觉得落地
还来不及转身的告诉你
幸福泪滴模糊眼睛


Chrous: 现在起有我陪伴着你
一起面对所有的风雨
你生气时候的坏脾气
我都会在这里逗你开心

现在起有我陪伴着你
你疲倦的时候别担心
只需要走进我的怀里
就有温暖的拥抱安慰你


Ending: 现在起有我陪伴着你
彼此珍惜生命的唯一

A million thanks to Edwin, the amazing song writer, match-maker of us, buddy, groomman, emcee of the night. :)

Labels:

 6 comments >>

visitors since 2007